Midwinter Blogbecue

Ntone organiseerde gisteren weer een van zijn – ondertussen legendarische – blogbecues: de Midwinter Blogbecue ofte #MWBBQ.

Enkele reflecties:

* Nu weet ik hoe sietoebie, zofie, amedee, jakkepoes en blikkendoos er uitzien.
* sietoebie zijn “koantjessesse was yummie!
* De sangria van Ysabje Yab mocht er ook wel zijn.
* Komieken kunnen ook niet grappig zijn. In fact, die van gisterenavond waren meer niet grappig dan wel grappig.
* Kleintje, Wolf en Imke Dielen waren gewillige slachtoffers om te fotograferen.
* Die zetel in de hoek zat goed. Al kan dat ook aan het gezelschap gelegen hebben.
* Ort en Leesa zijn steengoeie dj’s. Spijtig dat Ort niet in mijn auto wou draaien.
* Swaffelen is uit, tietelen is in.
* Poken is eigenlijk virtueel tietelen.
* 4 mensen en slechts 1 touw is too much information.
* Dat koppel in die auto snapte precies niet dat bbq in de winter ook leuk is.
* Het deed deugd om de lama nog es te zien. T was alweer veel te lang geleden.
* Ik ga Strobist nog leuk beginnen vinden tnx @bunker.
* Vind het niet leuk dat Imke Dielen en Lamazone Ntone verteld hebben over het filmpje. Nu moet ik hem alles es uitleggen bij een pint.
* Witch maakt hemelse desserts. Toch voor de rappe.
* Ik ben inderdaad om te kopen met brownies.
* Ik was vergeten hoe graag ik portretten maak. En sommigen hebben dat geweten.
* Netlash en appelfanbe blijven schatten. Bbbart blijkt dat ook te zijn.
* iedereen was vroeg weg. Ik had nog wel wat willen blijven plakken.

11 Reacties

  1. Euh … Was die sangria niet van Yab? 🙂

    februari 1, 2009 om 7:12 pm

  2. Ik buig om je te bedanken 😉

    februari 1, 2009 om 7:13 pm

  3. too *much* information? I was nog geeneens begonnen! 😉

    (uitdaging op http://bbbart.eu//blog/archives/2009/02/01/4_people_1_rope/ trouwens ;-))

    februari 1, 2009 om 7:39 pm

  4. “Gewillig”?!?

    februari 1, 2009 om 7:58 pm

  5. *grijns*

    februari 1, 2009 om 8:32 pm

  6. Imke Dielen

    filmpje? nu moet ik zelfs even denken 😉

    februari 1, 2009 om 8:53 pm

  7. het summum is dat jij tijdens het swaffelen tegen een tietelaarster botst

    februari 1, 2009 om 10:14 pm

  8. Pingback: Nespresso | Sie toe bie Soft

  9. Pingback: Ntone » Blog Archive » De Midwinter Blogbecue was een succes!

  10. welk filmpje?

    februari 3, 2009 om 2:45 am

  11. En te bedenken dat mijn lief en ik elkaar hier voor de eerste keer gezien hebben. Ha!

    november 7, 2010 om 7:20 pm

Plaats een reactie