nieuws.be: bètaversie


Imke Dielen in de regen.

Vanavond de site nieuws.be gaan testen. Het regende oude wijven en Imke Dielen en ik waren de enige Girl Geeks maar dat stoorde niet.

Bevindingen van de avond:
– leuke boot waar die jongens zitten (op de Kuiperskaai)
– cleane website met potentieel
– nieuws.be wist verdacht goed met wie ze te maken hadden
– interessant om te horen hoe andere mensen over nieuws en nieuwsgaring denken
DS Online moet geen schrik hebben voor concurrentie.
Integendeel, nieuws.be belooft meer inkomsten
– de pizza erna was lekker maar te groot
– het regende de hele avond (of had ik dat al gezegd?)
– een goeie en gebruiksvriendelijke website bouwen is moeilijk
– na wat rondklikken had ik de site snel door
– nog geen screenshots gekregen maar bij de lancering van de alfaversie zijn we er als de eersten bij
om screenshots te brengen

Kortom, een leerrijke avond met een leuk product. Benieuwd hoe de site zal aangepast worden naar onze opmerkingen en hoe het product zal ontvangen worden door het grote publiek. Om in de gaten te houden.

8 Reacties

  1. en wijn gekregen als attentie.

    april 29, 2008 om 10:58 am

  2. Klinkt goed dus ik ben tevreden:-) Blij dat je erbij was en ja we gaan zeker jullie bevindingen in acht nemen. Dat was de bedoeling van de avond.

    april 29, 2008 om 10:59 am

  3. Pingback: nieuws.be « Imke Dielen

  4. Pingback: bloodyhornycrew » Blog Archive » Nieuws.be proefkonijnen

  5. Lime

    Jammer dat ik er niet bij was, anders had ik de Girl Geeks kunnen vervoegen.

    april 29, 2008 om 1:09 pm

  6. Zeg Monica, wil je s.v.p. met wat meer eerbied over oudere dames spreken.. 😉 😉
    En de foto: dat kan alleen Imke (gouden haren) Dielen maar zijn.
    Lekker krachtige kleuren.

    april 29, 2008 om 5:20 pm

  7. Pingback: wann.es » Blog Archive » nieuws.be

  8. Pingback: nieuws.be: bètaversie (2) « sart68

Plaats een reactie